streda 2. mája 2012

SR tvar sms: FTV 2 na 6664 CZ tvar sms: FTV 2 na 9035507

Všetko je teraz vo Vašich rukách! Počas apríla boli na obrazovkách Fashion TV odvysielané 4 originálne epizódy nového projektu Face of Fashion TV. Ako mnohí z Vás viete, dostala som sa do konečnej TOP 3. Doteraz rozhodovala porota na čele s Gabikou Drobovou, riaditeľkou FTV a teraz máte moje pôsobenie vo Fashion TV v rukách vy! Snažila som sa urobiť všetko preto, aby som prišla do tohto cieľa, ale mám pred sebou ešte pár finálnych metrov, ktoré mi musíte pomôcť zvládnuť už vy.

Týmto Vás chcem poprosiť o maximálnu podporu v sms hlasovaní, ktoré rozhodne o víťazke a novej moderátorke FTV. S pokorou a úctou vopred ďakujem všetkým, ktorý mi budú do 13. mája 2012 posielať hlasy prostredníctvom sms v tvare: FTV 2 na slovenské číslo 6664 a na české číslo 9035507. Vyhrať môžete aj vy a to nádherný androidový Fashion phone bielej farby!

Chcem Vám povedať, že je to pre mňa veľká výzva, odhodlanie a samozrejme veľká priorita, ktorú nosím vo svojom srdci. Takže vedzte, že tie tri písmená FTV pre mňa neznamenajú len nablískané a luxusné párty, ale predovšetkým sebarealizáciu a smer, ktorým sa chcem uberať aj v budúcnosti.  



V nasledujúcom videu môžete vidieť záverečnú a najzaujímavejšiu 4.epizódu z natáčania Face of Fashion TV, kde som urobila svoju vlastnú prvú reportáž z udeľovania cien prestížnej ankety OTO 2011. Sami môžete zisťiť a porovnať, ktorá z nás troch je najlepšia!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára