pondelok 20. augusta 2012

Zmena je život, ako ste na tom vy?

V roku 2007 som sa stala "ryšavovláskou". Bolo to chtiac, nechtiac:) Dostala som job v Hamburgu pre Schwarzkopf a bolo, ostrihaná a úplne iná. Mamina ma nespoznávala. Rok 2009 som sa zúčastnila súťaže Miss Slovensko, kde mi opätovne znemili farbu vlasov. Na rad prišla tmavá blond. Nebola som až tak nadšená v prvých dňoch, ale po týždni som si povedala thats me:) Je rok 2012 a ja som opäť blond. Každá farba mala niečo do seba a pripomína mi vždy jedno obdobie života. Hovorí sa, že s novými životnými etapami prichádza čas zmeniť svoj účes, no mne to prišlo vždy nečakane a každý krát som sa so svojou farbou vlasov dokonale stotožnila:)

1 komentár:

  1. Tá blond sa mi na tebe páči najviac :) ja som si tiež zopárkrát prefarbila vlasy a ako hovoríš, vždy to prišlo s novými životnými etapami :)

    OdpovedaťOdstrániť