nedeľa 29. apríla 2012

MISS SLOVENSKO 2012


17. ročník Miss Slovensko sa opäť niesol v znamení krásy. Tvorcovia celý večer pozmenili a bolo to naozaj pekné. Odborná porota v priamom prenose vybrala tú najkrajšiu! Bola aj mojou favoritkou. Nová Miss Slovensko pre rok 2012 sa volá Kristína Krajčírová. 20 ročná modelka z Bratislavy si to naozaj zaslúžila. Na treťom mieste sa umiestnila Silvia Kimličková, ktorá získala aj titul Miss Press. Jej číslo v súťaži bolo 9. Druhé miesto patrí Denise Krajčovičovej, ktorá je taktiež z Bratislavy. Súťažila pod číslom 10. Titul Miss Sympatia získala súťažiaca s číslom 5 Dominika Tóthová z Levíc. Súťaž krásy Miss Slovesnko pod vedením Magdalény Šebestovej nabrala na pompéznosti. Takto to 27. 4. 2012 vyzeralo:



















 Na prenose sme sedeli veda seba ročník 2009 a moja super kamoška Naďa :) Recepcia sa konala v HILTONE. Výborne sme sa zabavili, až nás boleli nohy z opätkov :). Ja, Katka, Soňa, Barbi.. Vlastne nás tam bolo naozaj veľa :)


Začala sa prestávka počas prenosu, ktorú sme ako inak využili na foto :))

Katka, ja, Tomi Popovič, Barbi
Katka, ja, Tomi Popovič, Barbi




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára