pondelok 23. apríla 2012

MISS UNIVERSE 2012


Miss Universe 2012

Súťaže krásy a voľby Miss boli pre mňa vždy špicifickým zážitkom. Možno to znie ako klišé, ale už ako malé dieťa som s otvorenými ústami a s rožiarenými očami sledovala v televízií tie krásne a dokonalé ženy nielen u nás ale i vo svete. Keď vyhlasovali víťazku, predstavovala som si ten pocit a želala si to raz zažiť. Vtipné bolo, že po každom prenose som sa zavrela do mojej detskej izby, postavila pred zrkadlo a inscenovala som ten víťazný moment so všetkým čo k tomu patrí: korunka bola moja flitrovaná čelenka do vlasov, šerpa bola veľká stuha z maminho vyšívania a nesmeli chybať moje najkrajšie nedeľné topánky do kostola, ktoré vo mne v tom čase iniciovali dospelosť J samozrejme nesmel chýbať plač, dojatie, kývanie rukou ako na prvého mája a ďakovanie celému svetu. Spokojne som potom vždy zaspala až jedného dňa som sa stala súčasťou takejto súťaže krásy aj ja. Bolo to magické.
nádherná Miss Universe 2012
Tento moment som si pripomenula opäť 20. apríla 2012, kedy sa konalo finále Miss Universe 2012 v bratislavskom NTC. Prenos aj afterparty som zdieľala s mojimi priateľmi Miškou, Mirkom a dvoma Katkami, chýbala nám len Majka, ktorá si v tom čase užívala krásnu prírodu v Salzburku. 
Musím uznať, že Silvia Lakatošová spolu s celým tímom vytvorili autentickú atmosféru.  Víťazkou sa stala krásna 24 ročná Ľubica Štepánová, ktorá nás bude reprezentovať na svetovej Miss Universe, 1.vicemiss sa stala  Martina Grešová, ktorá zabojuje o ďalší titul na Miss Earth 2012 a 2.vicemiss pre tento rok sa stala Alexandra Klimeková, ktorá získala aj mnoho ďalších titulov a svoju krásu predvedie na for Miss Intercontinental 2012. Dievčatám želám veľa úspechov a krásnych momentov počas svetových súťaží krásy, a aby svoju krásu, inteligenciu a šarm ukázali aj vo svete ako dokonále reprezentantky krajiny. 



vpravo 2. vicemiss,  v strede Miss Universe 2012, vľavo 1.vicemiss
s Katkou Manovou, Miss Intercontinental 2006
s kráskami Miškou a Katkou na after party 
dokonalé šaty od návrhérky Janky Pištejovej
s novou Miss Universe Ľubicou  Štepánovou


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára