pondelok 17. septembra 2012

FashionTv v Tatrách

15. 9. 2012, Golf Cup, areál Black Stork, Veľká Lomnica. S FashionTv tímom sme boli opäť vo Vysokých Tatrách. Janka pracovala na reportáži z greenu, ale o tom Vám už napíše sama:) So Simčou sme si spravili nádherný deň, ktorý bol mimochodom slnečný a na tatranské počasie aj celkom teplý. Na obed sme nasadli na autobus smer Svit pozdraviť moju babku:) Tak dlho som tam nebola a spomienky na detstvo, na les v ktorom som sa hrávala mi spravili výbornú náladu. Chaotický beh na zastávku, ale autobus na Štrbské pleso sme stihli. No a aký by to bol výlet bez typického slovenského obedu? Kolibka Patria je miesto ktoré navštívim vždy keď som v Tatrách. Kapustnica, bryndzové halušky, modelky- nemodelky taniere ostali prádzne:) Dezert sme si dopriali v podobe cukrovej vaty ktorú sme nevedeli zjesť, veď to je tak prehnane sladkéé:) Bývali sme v Grand Hotel Kempinski kde sa večer konalo vyhlásenie výsledkov, ale ešte pred tým sme sa zrelaxovali už aj s Jankou v Kempinski spa. Večer sa tancovalo, hostí čakal aj milý program- zaspievala nám Anita Soul a Monika Bagárová. Bolo výborne a my sa opäť tešíme na 8. ročník Media Golf Cupu.







2 komentáre: