streda 1. augusta 2012

MDNA TOUR + VIDEO

Madonna a Michael Jackson boli dvaja interpreti, ktorých som chcela za svoj život zažiť "live". 29.7.2012 vystúpila na viedenskom štadióne Madonna a ja som tam bola:) Spočiatku ma nemilo prekvapilo parkovanie, ktoré "bolo", respektíve nebolo. No nič, išlo sa pešo, veď prechádzka nezaškodí. Pred štadiónom už bola skvelá atmosféra. Všetci fanúšikovia a MDNA pozitív ľudia prichádzali a tlačili sa do svojich sektorov. "Predskokanom" bol môj obľúbený DJ Martin Solveig, ktorý hral neskutočne. Medzi jeho energickými songami bola energická hodinka ticha, pokým Madonna prišla. Mala som obrovské očakávania, pretože poznám jej koncerty a hlavne Madonna je kráľovná popu:) Ju, efekty a vyborných tanečníkov som pravdupovediac dobre nevidela a to ani z VIP sektoru (obrovské obrazovky to zachránili). Show sa začala pesničkami z jej nového albumu. Bang bang bolo perfektné číslo, ktoré šokovalo asi každého. Zbrane, krv s padnutou sánkou som sledovala ako Madonna skáče, "strieľa" a popri tom spieva, a dobre :). Odspievala okolo 20 pesničiek, pár krát sa prezliekla a vyzerala naozaj dobre. Aspoň z veľkoplošných obrazoviek:) Ako ste videli stretla som aj kamošku Romču Škamlovú, ktorá teda len tak nesedela:) Posledných 20 min sme pretancovali a vtedy to nabralo grády! 40 000 ľudí vôkol nás tancovalo, tlieskalo a to bol ten feeling aký by sme mali z koncertu mať. Som rada, že som mohla zažit MDNA tour, možno aj nabudúce. Možno v Barcelone, možno nie :)

 















1 komentár:

  1. Musím povedať, že som mala naozaj zimomriavky z tých videí :) a tiež som vždy chcela zažiť live koncert Michaela J. ;)

    OdpovedaťOdstrániť