piatok 7. septembra 2012

NIALAYA nesie v sebe duchovné posolstvo!

Pred niekoľkými mesiacmi som ani len netušila o tom, čo je Nialaya a aké posolstvo v sebe nesie. Dnes je to pre mňa vec, ktorú nosím takmer každý deň na svojej ruke. Bol to darček, ktorý má pre mňa silný význam. Nielen tým, že bol od špeciálneho človeka, ale v momente ako som si náramok Nialaya dala na ruku, cítila som sa silnejšia. Aura, ktorá z neho ide ma dostala natoľko, že som sa začala zaujímať o to, ako celá značka vznikla a či to nie je len další marketingový ťah celebrít. 
Zakladateľom je dánsky dizajnér Jannik Olander, ktorý v minulosti pracoval pre značky Ralph Lauren a Tommi Hilfigher. Tento vášnivý cestovateľ sa pri svojej prvej ceste do Indie stretol so šamanom, ktorý zásadne ovplyvnil jeho budúcnosť. Šaman so smaragdovými očami sediac na ručne tkanej deke z hodvábu, oblečený do jednoduchej bielej látky omotanej okolo tela ho oslovil a chcel mu čítať z ruky. Jannik mu však nevenoval žiadnu pozornosť. Okolo neho bolo veľa takých, ktorí mu stále niečo ponúkali a za každú cenu mu chceli niečo predať. 
O týždeň neskôr stretol toho istého šamana, ktorý mu chcel opäť čítať z ruky. Tentokrát sa Jannik rozhodol venovať mu kúsok zo svojho času a urobil dobre.Niekoľko minút sa pozeral na jeho dlaň, potom zavrel oči a povedal: "You are your own master. You make your own future. Therefore, discipline yourself as a horse-dealer trains a thoroughbred." Následne mu šaman podal kožené vrecko, v ktorom sa nachádzal malý diamant a dodal: "Toto je tvoj kameň. Má veľkú moc. Používaj ho múdro. Teraz zbohom!" O pár dní na to sa Jannik pokúšal nájsť šamana na jeho obvyklom mieste, ale beznádejne. Jediné, čo sa dozvedel od susedov bolo, že ten tajomný muž sa volal Nialaya. Od tej chvíle vnímal Jannik stretnutie s indickým šamanom ako znamenie a stalo sa signifikantom v jeho živote. Nech je kdekoľvek, stále nosí zo sebou svoju koženú taštičku s kameňom, ktorý mu pripomína aké dôležité je vytvoriť niečo krásne a zmysluplné v živote. To bol aj podnet pre založenie tejto značky a dôvod pomenovať ju po tomto  naďalej zbiera inšpirácie na svojich cestách na Ďalekom východe, špeciálne na Bali, v Thajsku a Indii. Pracuje s drahými kameňmi, korálmi a inými materiálmi. Jannik zistil, ako získať so šperkom vnútorný pokoj, rovnováhu a čistotu. Z jeho náramkov vychádza energia, charizma a textúra každého kameňa nosí v sebe svoj hlboký význam a silu. Každý z nich má liečivé účinky a každému nositeľovi dokáže zosilniť alebo zvýšiť jeho vnútornú energiu. Po zhotovení šperku je každý kus očistený šalviou, ktorá odstraňuje všetky rušivé energie. Tento proces očistenia zvyšuje prirodzenú silu kameňov a pomáha každému lepšie komunikovať s budúcim nositeľom. Nialaya jednoducho nesie v sebe duchovné posolstvo a podporuje nositeľa v jeho sile a snoch.Hlavné sídlo spoločnosti v Los Angeles spôsobilo, že celebrity sa do šperkov Nialaya okamžite zamilovali. Adriana Lima, Kanye West, P.Diddy, Madonna, Snoop Dogg, Katy Perry, Guetta, Tiesto, Paris Hilton, Usher, Ciara, Cassie a mnoho dalších svetových hviezd sú nositeľmi exkluzívnych kúskov Nialaya. Objavte aj vy ich nevšednú silu! Ich dizajn a prevedenie je dokonalé!

Vaša,J.



7 komentárov:

  1. Anonymný6:10 PM

    je mi to podobne ako schamballa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano je to velmi podobne, ale Nialaya má v sebe iný pribeh.

      Odstrániť
  2. Páčia sa mi, už som si jeden vyhliadla a páčia sa mi aj tie tvoje Jani :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný5:17 PM

    neznášam okopírované články, úbohé a nekreatívne.

    OdpovedaťOdstrániť