štvrtok 30. augusta 2012

FACE OF FASHION TV II.

Televízia FashionTV pripravuje druhú sériu minireality show Face of FashionTV, v ktorej bude hľadať svoju novú tvár pre Českú republiku. Prvá séria úspešne prebehla na Slovensku a jej víťazka Jana sa dnes teší z postu moderátorky v štýlovej módnej televízii. Ako už určite viete Janka a ja sme sa nedávno vrátili z exotických Seychel, kde sme natáčali reportáž do relácie Lifestyle. Podobnú príležitosť by mala dostať aj víťazka českej verzie Face of FashionTV. Veď hotelová sieť Constance má ďalšie luxusné rezorty na ostrovoch Maledivy, na Madagaskare a Mauriciu. Dievčatá, ktoré sa prihlásili na kasting tejto reality show, začnú boj o miesto moderátorky už začiatkom septembra v jednom z najkrajších pražských hotelov Boscolo Prague. Face of FashionTV uvidia diváci na obrazovkách celý október. Víťazka show bude vyhlásená na tlačovej konferencii v polovici novembra.

Ak sa chceš stať novou tvárou FashionTV czech&slovak a si česka pošli svoju fotografiu a kontakt na adresu: info@tvfashion.eu






1 komentár:

  1. Nenechala som si ujsť žiadnu časť Face of Fashion TV, popravde som najskôr držala palce Lucii Ivaňovej, ale potom ste mi prišli sympatickejšie ty Majka a Janka a najviac ste sa mi hodili do Fashion TV :) a predpokladala som, že Gabika si vyberie aj Majku a aj Janku :) a to netvrdím len preto, že to píšem na vás blog :)

    OdpovedaťOdstrániť