sobota 2. júna 2012

Celebration!!!


Rok 2012 je podľa čínského horoskopu rokom v znamení Draka – rokom mimoriadne úspešným, plným pozitívnej energie a veľkých životných zmien. Môj rok narodenia spadá práve pod toto ohnivé znamenie. Keď som si spolu s mojimi priateľmi pripíjala na Silvestra na úspešný a nový rok, ani som si neuvedomila, že táto skutočnosť môže nabrať reálne kontúry. Zdá sa však, že prvá polovica roka, špeciálne mesiac máj ma urobil mimoriadne šťastnou. 
Dôvodom bolo úspešné ukončenie magisterského štúdia na univerzite v Prahe a najmä výhra v projekte Face of Fashion TV, vďaka ktorej som sa mohla pridať do krásného moderátorského fashion tímu s Majkou, Soňou Skoncovou, Nikol Moravcovou a Hanou Svobodovou. Tento úspech som musela patrične osláviť, preto som pre mojich priateľov a známych zorganizovala malú párty v jednom bratislavskom podniku, kde sme si to poriadne užili.  Nechýbali známe tváre z FTV, rovnako ako náš fashion tím :-) Ďakujem, všetkým, ktorí sa so mnou úprimne tešili a zabávali a s tými, ktorí nestihli alebo nemohli prísť si pripijem dodatočne. Bozkávam Vás :-)

Party girl večera Majka :-)
kolegynky :D :D :D
Janka Tomas, Betka Ferencova, Majka a Simonka Leskovská nesmeli na mojej oslave chýbať :-)
BIG FUN 
za krásne fotky ďakujem Janke Tomas, ktorá má svoj foťák vždy zo sebou :-)
Head of Production & New Media pre FTV Peťo Krajčír  
s Betkou :-) 
Simonka, Peťo a Lucia Ivaňová :-)

2 komentáre:

  1. Anonymný8:27 PM

    Ste kocky baby. Druha fotka (kolegynky) je naj. Vidím že Vám tu nikto nepíše. Asi by som to mala rozbehnúť. :-)

    OdpovedaťOdstrániť