štvrtok 17. mája 2012

Agatha Ruiz De La Prada navrhla dizajn pre nový kávovar Dolce Gusto Piccolo



uznávaná Agatha Ruiz De La Prada
Ani som sa nestihla poriadne vyspať z toho krásného a dlhého dňa, kedy som sa stala novou tvárou Fashion TV a už predo mnou stála prvá vážna práca. Pre milovníkov kávy a dizajnu pripravila značka KRUPS v priestoroch reštaurácie Le Monde svoj inovatívny fashion kávovar DOLCE GUSTO PICCOLO. Uznávaná španielska módna návrhárka Agatha Ruiz De La Prada vytvorila krásny farebný dizajn pre tento fashion kúsok. Táto charizmatická dáma plná energie je charakteristická pre svoj dokonalý cit pre farebnosť a rôzne motívy. Nedokonalé farebné guličky sú práve hlavným motívom na tomto vychytenom prístroji. Návrhárka nás poctila svojou návštevou v Bratislave už tretí krát, naposledy ako dizajnérka na Bratislavských módnych dňoch, no ja som ju mala možnosť spoznať až tentokrát. Úžasná,  otvorená a s veľkým srdcom. Po rozhovore mi darovala nádherný náramok zo svojej kolekcie. Hovorím si, že prácu pre FTV milujem ešte viac :-) 
J.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára