streda 7. marca 2012

Belgium

Jeden z veľkých a mimoriadnych zážitkov zostane belgické turné Patrície Vittekovej, ktorá vystupovala po boku svetového francúzskeho DJ Bertranda Van Kleefa. Netušila som akú úžasnú zábavu zažijem s mojou Suisi a Minkom a akú skvelú show urobia Patrícia a Bertrand v jednom z najlepších belgických klubov, Carré. Hneď ako BVK privítal ľudí okázalým hlasom “Belgium, comment sa va?” a odštartoval svoju hudbu nálada stúpala každou sekundou. Tancovala som ako pätnásťročná na prvej diskotéke J Celý večer sa niesol v znamení black music, čo je moja srdcová záležitosť. Šampanské tieklo prúdom a zábavu vygradovala Patrícia svojím vystúpením, kedy sa energia v klube dala doslova krájať. Dôkazom toho je video, ktoré Vám dávam do pozornosti! Ruka hore! Takto sa má žiť!
belgický nočný klub Carré



so Suisi vo víre zábavy :-)

DJ Bertrand Van Kleef

s Patríciou Vittekovou a jej managerom Soufienom

s mojim Minkom a BVK






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára